HRIS SGC: Androidowy system helpdesk do zarządzania obecnością, urlopami i regulacjami.
HRIS SGC to aplikacja do obsługi helpdesku oparta na systemie Android, opracowana przez XLTEAM, która ma na celu uproszczenie zarządzania obecnością, urlopami i regulacją pracowników. Jest to darmowy program, który należy do kategorii Biznes i Produktywność.
Aplikacja zapewnia przyjazny interfejs, który umożliwia pracownikom logowanie, przeglądanie ich danych dotyczących obecności, składanie wniosków o urlop i prośby o regulację. Użytkownik może również sprawdzić stan swojego konta urlopowego oraz status swoich wniosków. Dział HR może łatwo zatwierdzać lub odrzucać wnioski oraz zarządzać obecnością i regulacją pracowników. Aplikacja oferuje prosty i efektywny sposób zarządzania procesami HR w firmie.
HRIS SGC to doskonałe narzędzie dla firm, które chcą zoptymalizować swoje procesy HR. Jego przyjazny interfejs i efektywne funkcje sprawiają, że jest on cennym dodatkiem do systemu zarządzania zasobami ludzkimi każdej firmy.
Opinie użytkowników o HRIS SGC
Czy próbowałeś HRIS SGC? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!